ارتباط از طریق سایت استیلون

با پاسخگویی به نظر سنجی سامانه استیلون ما را در خدمت رسانی بهتر به شما یاری بفرمائید

خط مشی رضایت مشتری مداری

مشتری گرامی، از شما تشکر می کنیم که فرصت دادید تا به شما خدمت کنیم.

برای آگاهی از میزان رضایت مندی از خدمات ارائه شده، خواهشمندیم به سوالات این فرم پاسخ دهید تا بتوانیم ﺑﺎ اراﺋﻪ ﮔﺰارﺷﺎت ﻣﻨﺎﺳﺐ، گامی مؤثر در شناسایی نقاط قابل بهبود این شرکت و افزایش رضایتمندی و بهبود تعامل و اصلاح هر چه بیشتر انتظارات شما عزیزان برداریم.

  • با استفاده از سامانه نظرسنجی در زمان و هزینه شما برای ارتباط با ما صرفه جویی می شود.
  • نظرات شرکت کنندگان کاملا محرمانه خواهد بود و افشا نخواهد شد.
  • نتایج نظرسنجی در لحظه و با دقت ثبت می شود.
  • به کمک نتایج به دست آمده شرکت استیلون اقدامی اصلاحی در فروش و خدمات خود انجام میدهد.
  • به طور مستقیم می توانید در افکار طراحان و مدیریت مجموعه تاثیر بگذارید.
  • با به دست آوردن دانش و آگاهی  افکار شما، خواسته و نیاز های آینده شما را پیش بینی می شود.
  • تعامل بین سازمان و مشتری و همچنین تعامل درون سازمانی افزایش می یابد.
  • با نظرسنجی می توانید ایده های جدیدی از افکار شما استخراج میکنیم.
  • با پرسش مستقیم از شما نارضایتی و شکایت را پیش از بروز آن پیدا می کنیم و با شناسایی علت ریشه ای آن با انجام اقدامات اصلاحی، مشکل را حل و رضایت شما مشتری گرامی را جلب می کنیم.
  • از نتایج به دست آمده جهت شناسایی نقاط قوت و ضعف محصول یا خدمات استیلون، بازنگری واحدها، بهبود کاری کارکنان و افزایش دانش و آگاهی بهره می بریم.

شماره های پشتیبانی

تلفن : ۳۴۴۴۰۹۷۶ -041

مرکز ارتباطات مشتریان