ارتباط از طریق سایت استیلون

جهت ارسال هرگونه شکایت از محصولات استیلون فرم زیر را پر کنید و ارسال نمائید

خط مشی رضایت مشتری

جهت تحقق این موارد، اهداف زیر سر لوحه ماموریت های شرکت استیلون قرارگرفته است:
1. ایجاد محیط مشتری محور با تخصیص منابع لازم درون سازمانی و برون سازمانی
2. افزایش سرعت، دقت و صحت در دریافت و پاسخ گویی به شکایات
3. فراهم نمودن زمینه دریافت هرگونه پیشنهاد و انتقاد داخلی و خارجی و پاسخ گویی به موقع به ایشان
4. ایجاد امنیت و اطمینان در مورد رازداری شکوائیه ها و هویت مشتریان
5. ارتقاء دانش و آگاهی پرسنل در مدیریت ارتباط با مشتریان و پاسخگوئی به ایشان با ارائه آموزش های مستمر
6. شناسایی و درک نیازهای مشتریان نا راضی به منظور بهبود مستمر فرایندهای مشتری مداری
7. برقراری راه های ارتباطی مناسب و نوین جهت سنجش رضایت مشتریان
8. بکارگیری نتایج سنجش رضایت مشتریان در چشم انداز، ماموریت، استراتژی و اهداف سازمان

لذا ما مدیران و کارکنان، با آگاهی از وظایف، مسئولیت ها و اختیارات خود در سیستم مشتری مداری و با رعایت اصول اخلاقی و حرفه ای و برخورداری از روش های مختلف مشتری مداری، متعهد می گردیم که مطابق با خواسته های هر یک از استانداردهای مشتری مداری تمام تلاش خود را جهت جلب رضایت مشتریان بعمل آورده و امید داریم با تلاش مستمر و روزافزون شاهد افزایش رضایتمندی مشتریان خود باشیم.

شماره های پشتیبانی

تلفن : ۳۴۴۴۰۹۷۶ -041

مرکز ارتباطات مشتریان